Og vinderne eeeeer…

Wow! 105 af jer deltog i mit lille, lækre hipstertysker-giveaway! Her til aften trak jeg lod om, hvem der blev de tre heldige vindere. I present to you: En klippeklistre-historie i seks nervepirrende afsnit.

Tyskerbloggen Konkurrence BidragTyskerbloggen KonkurrenceTyskerbloggen Konkurrence DeltagereTyskerbloggen Konkurrence LodtrækningTyskerbloggen Konkurrence VinderTyskerbloggen Konkurrence Vindere

Hurraa! Tillykke til Katrine med 1.-præmien og til Emilie Marie og Tine med 2.- og 3.-præmien! Da I ikke har angivet mail-adresser (fy! det bad jeg ellers om!), vil jeg bede jer om at sende jeres fulde navn og hjemmeadresse til jyttemueller@hotmail.com – så får I præmierne leveret lige til døren : )

2 comments
  1. Ha ha kan godt lide at du angreb opgaven på den old fashion way😉 det holder!

    Og tillykke til vinderne, selvom jeg nu havde håbet på det blev mig.. Næste gang. Ik?😉

    • Jytte said:

      Jeg elsker the old fashioned way – teknologi gør mig mistroisk i den slags anliggender🙂

      Du er velkommen til at prøve igen😉

Smid en kommentar

