Tyskland er verdens mest populære land

Tyskland mest populærOkay…Verden hader IKKE Tyskland? Jeg synes ellers, at især sydeuropæerne har udvist tydeligt afvisende adfærd overfor Frau Merkel her den seneste tid. Sammenlignet hende med Hitler plus diverse. Tyskland som Europas virus.

Alligevel er det store land mod syd ifølge en ny undersøgelse foretaget af BBC verdens mest populære land. 26.000 mennesker blev bedt om at rate 16 lande som enten “mainly positive” eller “mainly negative”. Tyskland løb med sejren med 59% “mainly positive” og kun 15% af de negative. Der kan man bare se! Iran derimod med 59% “mainly negative” endte på sidstepladsen.

Jeg ved ikke, hvilke 16 lande der var at vælge imellem, og jeg ved ikke, hvorfor det netop var disse. Ved at se på forskellige artikler jeg kan sjusse mig frem til Canada, USA, Kina, Japan og Frankrig. Altså ud over de to, jeg allerede har nævnt.

 

Smid en kommentar

