Isbjørnehype

Så blev Knut udstoppet og sat på naturhistorisk museum i Berlin. Er der virkelig et menneske i denne verden, der vil betale penge for at se en død, mager udgave af en tyskfødt isbjørn? Er der?

Ja undskyld. Jeg forstår ikke den hype. Og det gjorde jeg heller ikke dengang, bjørnen var i live. Eller i tiden lige efter dens død, hvor der opstod flere hundrede RIP-facebooksider med flere tusinde sørgende fans. Nå. Men når nu jeg skriver et indlæg om det, kan I da lige så godt få nogle billeder af den udstoppede hårbold, som jeg har fundet på nettet. Det er i sig selv ironisk, at jeg på den måde selv skubber til hypen. Bum bum. God uge til jer alle! : )

Knut Knut

Smid en kommentar

