Hurraaa!

I dag er det bloggens fødselsdag! 2 år er der gået, siden jeg smed det første forsigtige tyskerindlæg. Siden er der kommet lidt skub i sagerne, og især de sidste fire måneder er der sket en eksplosiv udvikling i forhold til antallet af faste læsere. Og hold fast, hvor er det rart, at vi er blevet så mange, der følges ad! Tusind tak for alle jeres kommentarer og likes. De varmer undertegnede tysker helt ind under tyskerflæsket! Jeg glæder mig til endnu et år i jeres gode selskab.

Mamywoto - I love GermanyPå bloggens facebook har jeg haft en lille konkurrence kørende om Mamywotos enorme og enormt lækre fotobog I Love Germany. I dag har jeg trukket lod blandt godt hundrede af jer.

Og vinderen blev………..

……Nikolaj Bøjlesen! Tadaa og hurra og jubi og tillykke!

Smid en kommentar

