Alexander Knappe – Weil ich wieder zu Hause bin

Nogle gange hører man noget musik, der får en til at tænke på alle de gode ting, man har i sit liv. Alle de skønne mennesker. Familien og vennerne. Og hvor godt man egentlig har det. Fuck, hvor har man det egentlig godt!

Sådan en sang er “Weil ich wieder zu Hause bin”. Den er ret poppet, og det falder måske ikke i alles smag – men jeg synes, den er dejlig. Den er lige præcis nok klichéfyldt til, at jeg fyldes med minder og glæde, men ikke så meget, at jeg får lyst til at smadre noget. Nyd den med mig!

1 comment
  1. Hanne said:

    Ja, måske liiiige lidt for poppet til min smag, men alligevel. Den fik mig til at tænke på mit barndomshjem og by, og på min familie. Og ja, hvor har jeg det i grunden godt! Ha en fortsat god søndag🙂

Smid en kommentar

