Smukke Lübeck

Har du lyst til en weekendtur, men ved du ikke lige, hvor turen skal gå hen? Så vil jeg foreslå smukke Lübeck! I bil når man byen på 3 1/2 time (fra Århus), overnatninger er billige og så er byen kåret som et af de 1000 steder, man SKAL nå at se, før man dør. Jo jo, det er rigtigt nok! Se f.eks. her.

Jeg har fået min søde svoger til at tage nogle billeder, da han og min søster for et par uger siden tog på weekend i Lübeck med et andet par. Jeg lader billederne tale for sig selv, og håber de kan inspirere til en smuttur : ) Læs mere om, hvad man kan foretage sig i Lübeck, f.eks. her.

Smid en kommentar

