Bloggen fylder!

Hurra hurra! I dag fylder Tyskerbloggen 1 år! Tak for året der gik. Tak fordi i følger med. Og tak for alle de skønne kommentarer og likes, som i alle har bidraget med, siden bloggen gik i luften. Det er uendeligt rart, at så mange følger med.

Senere i dag vil jeg, som tak, trække lod blandt alle, der ‘synes godt om’ Tyskerbloggen på Facebook. Læs mere om præmien derinde🙂

Tyskerbloggens første år i tal:

  • 9.526 individuelle views (travleste dag: 18.jan med 181 views)
  • 102 indlæg og 72 kommentarer
  • 111 ‘fans’ på Facebook, 14 på mailinglisten og 14 Twitter-followers
  • 1 glad og beæret lille tysker
TAK FOR DET FØRSTE ÅR! DET HAR VÆRET FEDT!
————————————————————————————————————

5 comments
  1. Dorte said:

    Tillykke med fødselsdagen🙂

  2. felisquoreda said:

    Der er altså mindst tre beærede og glade tyskere, jeg er nemli’ også en og jeg kender en anden, der også følger med😉
    Und zumindest ich fühle mich geehrt und froh diesen Blog zu lesen 🙂

  3. Doris Jensen Lindgaard said:

    Et stoooooooort tillykke :o)

  4. Hanne said:

    Hey – Tillykke. Jeg glæder mig til at følge med det nsæte år🙂

  5. Jytte said:

    Hey hov, jeg fik da aldrig svaret jer – tusind tak for de fine hilsener🙂

Smid en kommentar

