Weihnachts-cravings

Jeg tager mod Tyskland om et par dage. Så skal der fejres jul i familiens skød! Jeg kan næsten ikke vente – det bliver skønt!

Men indtil da vil jeg sidde i min lejlighed og mugge lidt over, at jeg i år ikke har fået de tyske julelækkerier herop, der for alvor plejer at gøre december måned til en fedende én af slagsen. Det er en fejl, der ikke skal gentages. Uha, jeg har cravings lige nu. Det kan umuligt blive et kønt syn, når Moar præsenterer mig for de gode sager om nogle dage.

Top 5 over tyske tandvædende treats, som Jytte kunne indtage lige nu:

    1. Spekulatius

   2. Schokolebkuchen

                           3. Flensburger Winterbock

  4. Zimtsterne

  5. Stollen

Smid en kommentar

