The return of Tyskerbloggen!

Længe har der været stille her. Men nu kommer der gang i produktionen igen! Og hvad hjælper bedst, når man atter skal sætte gang i en halvdød (blog-)fest?

Bier! Natürlich!

I disse tider, hvor alle haster af sted mod julefrokoster og hyggestunder, glæder det et lille tyskerhjerte, at Flensburger nu kan fyldes i plasticposen. Jeg er selv slem til at gå ad den mere traditionelle sixpack-vej. Men nu er muligheden der for at gøre noget andet. Yay!

Billedet er taget i føtex, hvor de desværre ikke har Flensburgers “Winterbock” (en pendant til de danske juleøl – Flensburger kalder den bare for vinterøl). Winterbock er ellers virkelig en glimrende øl! Den kan jeg kun anbefale. Mums.

Jeg er generelt ret stor fan af de dersens tyske øl. Og især Flensburger har selvfølgelig en stor plads i flensburgerens ølhjerte. Desværre må jeg ikke drikke alkohol pt. Så i må nyde dem for mig. Og når det sker, så gi’ lyd – så jeg kan nyde med🙂

Smid en kommentar

