Berlin Berlin

Så vendte hun hjem. Med grusomme, fantastiske, overvældende og glædesspredende indtryk på nethinden. Duften af kebab, Chanel, sved, benzin, hash, urin, blomster, øl og Currywurst i næsen. Summen, fuglefløjt, alverdens sprog og bilstøj i øresneglen. Jord, U-bahn-snavs, murpartikler og friturefedt under neglene. Skæbner og historier indprentet i hukommelsen. Frygt, vrede, livsglæde, sorg, ydmyghed brændt fast i følelserne. Berlin under huden.

Hun var fantastisk ved mig, som altid! Og denne gang havde jeg fornøjelsen af at dele oplevelsen med min kæreste, der besøgte byen for første gang. Så undertegnede agerede tourguide – og en ganske glimrende én af slagsen, hvis jeg selv skal sige det!

Jeg er lige nu ved at finde ud af, hvordan jeg skal luge ud i alle oplevelserne og billederne, så indlægget her på bloggen ikke bliver én lang, uendelig, dødbringende smøre. Indtil jeg har fundet ud af det, må i væbne jer med tålmodighed. Lige pludselig en dag er indlægget der. Og det bliver godt. SÅ godt! Og mest af alt åndssvagt turistet. Og med masser af billeder! Følg med!🙂

Smid en kommentar

