Baby jeg’ din – hvem kan sove i Berlin?

WUHUUU! Har netop booket billetter til seks dages juni-kæresteri i skønne Berlin! Can’t wait!

I den anledning overspringshandlede jeg mig gennem billeder fra tidligere Berlinture. Og fandt bl.a. disse her fra Jüdisches Museum. Jeg kan love for, at den museumsoplevelse efterlod lille moi i en voldsomt påvirket tilstand! Og jeg vil uden tvivl hive kæresten derind til juni. Jüdisches Museum kan virkelig anbefales. Hvis altså man befinder sig i Berlin. Og helt ærligt – hvem vil ikke det?

            

Smid en kommentar

