SMACK SMASH!

Jeg har netop fundet ud af, at den 7. maj bliver en glædens dag! Beatsteaks – min spæde ungdoms yndlingstoneleverandører – spiller på VoxHall (Århus) den aften! WUHU! Jeg vil anbefale alle århusianere at gøre øresneglen den tjeneste, at opleve det tyske band. De er gået lidt i iPod-glemmebogen siden jeg flyttede til Danmark, men jeg vil fluks finde dem frem igen, og samtidig glæde mig til at se/høre/mærke dem. Snart! Ja!

Læs om koncerten her, hvor du også kan finde et par Beatsteaks-musikvideoer.

Meanwhile får du her et af deres største hits (i Tyskland, that is :)) – glædessprederen “I don’t care as long as you sing”:

Smid en kommentar

